Hei =)!
Siden det nå er sommerferie, så vil det nok bli kos med cod, men vil da være med i et klan, så dette er min søknad til dere. Håper dere godtar meg.
Navn: Ahmed
Alder: 15 (fyller 16 i løpet av sommeren)
Søker til lag: Xtreme Norwegians
PSN: PwnzoooR
MSN:
Outlawer@live.noKlanerfaringer: Har da ikke vært med i noen offisielle klaner, men bare venne klaner. Men jeg vet hvordan en klan match funger, jeg har også vært med i en.
Dine egenskaper som medlem: Jeg kan gi tips om bruk av våpen, lære vekk f. eks Quick scope osv. Vise nye taktikker på forskjellige baner. Liker å møte nye personer, og liker og sammarbeide!
Ekstra egenskaper: Jeg har headset, dette vil da gjøre det enklere for meg å sammarbeide med klanen. Jeg spiller ca 5-6 timer hverdag( når jeg ikke har noe annet å gjøre) Så dere kan forvente at jeg er på minst 3-4 timer hverdag. Har også stimulus package.
Hobby : Fotball og Basketball
Favoritt game mode's: Domination - Demolition - Search & Destroy. Jeg pleier å spille på de andre typene også, men disse er de jeg pleier å spille mest av. Jeg spiller mest offensiv når jeg spiller Domination... Man kan si at laget jeg er med i avgjør hvordan jeg spiller . Samme med Demolition. S & D - så pleier jeg og rushe noen ganger.
INGAME INFO
Rank og Prestige: Lvl 18 - Prestige 7 tenk å ta en pause, dvs av å ranke meg oppover
Kill Death ratio: 1.27 - Stadige forandringer
Score-rank: 1153175
Ingame tid: 10d - 10h - 46m
Favoritt våpen: Scar H - Silencer. Intervention - FMJ. ACR - Silencer/Holographic. Våpenene baserer seg på hvilken bane jeg spiller på.
Favoritt map: Rundown - Karachi - Highrise.
Det var det. Jeg beklager for skriveleif osv. Hvis du lurer på noe send meg en melding på PSN ellr en e-mail.
Håper på et positivt svar
Mvh
PwnzoooR