Aim 4 Fame
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


NEDLAGT
 
IndeksPortalGalleryLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn
Treningen er flyttet til klokka 6/Seks på søndag!

 

 Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING

Go down 
+2
ChildEater
JuleBrus-
6 posters
Gå til side : Previous  1, 2

Når passer det med trening for deg på HVERDAGER (Man-Fre)
Mandag
Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_vote_lcap8%Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_vote_rcap
 8% [ 1 ]
Tirsdag
Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_vote_lcap15%Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_vote_rcap
 15% [ 2 ]
Onsdag
Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_vote_lcap15%Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_vote_rcap
 15% [ 2 ]
Torsdag
Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_vote_lcap23%Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_vote_rcap
 23% [ 3 ]
Fredag
Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_vote_lcap38%Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_vote_rcap
 38% [ 5 ]
Antall stemmer : 13
 

AvInnlegg
PSN: adras_nor
Spammer
Spammer
PSN: adras_nor


Antall Innlegg : 229
Kudos : 1
Join date : 24.03.2010
Age : 26
Bosted : Bergen

Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeTir Apr 27, 2010 1:04 pm

JuleBrus- skrev:
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORTSKJEMT!

jeg gjemte, jeg må også gjøre allt md hunden
Til Toppen Go down
http://redtube.com
SpartanKiller4

SpartanKiller4


Antall Innlegg : 60
Kudos : 3
Join date : 27.03.2010
Age : 30
Bosted : Vestby

Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeTir Apr 27, 2010 2:06 pm

Kødder dere? Jeg kan game når og hvor lenge jeg vil og jeg trenger som regel ikke å gjøre en dritt hjemme.. Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeTir Apr 27, 2010 8:07 pm

Det som er best da Very Happy
Til Toppen Go down
ChildEater
Recruiter
Recruiter



Antall Innlegg : 67
Kudos : 0
Join date : 07.04.2010

Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeTir Apr 27, 2010 8:10 pm

neinei, det beste er å bo for seg sjæl!
Til Toppen Go down
L4Z0R
Admin
Admin
L4Z0R


Antall Innlegg : 164
Kudos : 1
Join date : 15.03.2010
Age : 30
Bosted : Oslo

Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeTir Apr 27, 2010 8:27 pm

ChildEater skrev:
neinei, det beste er å bo for seg sjæl!

Word! Smile gleder meg... Hvorfor diskuterer dere husarbeid? er dette en syklubb eller hehe Razz
Til Toppen Go down
https://aim4fame.norwegianforum.net
JuleBrus-
Admin
Admin
JuleBrus-


Antall Innlegg : 462
Kudos : 11
Join date : 15.03.2010
Age : 28
Bosted : Oslo

Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeTir Apr 27, 2010 8:57 pm

ja
Til Toppen Go down
https://aim4fame.norwegianforum.net
PsychoMt




Antall Innlegg : 25
Kudos : 1
Join date : 15.04.2010
Age : 29
Bosted : Nordland, Beiarn

Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeTir Apr 27, 2010 11:11 pm

ChildEater skrev:
neinei, det beste er å bo for seg sjæl!

Jeg "bor" omtrent på rommet så, null stress i felleskjøpsdress Cool
Til Toppen Go down
ChildEater
Recruiter
Recruiter



Antall Innlegg : 67
Kudos : 0
Join date : 07.04.2010

Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeTir Apr 27, 2010 11:20 pm

joa, men du bor fortsatt hjemme. Du kommer til å skjønne hva jeg mener når du flytter ut. tro meg, å bo/være hos foreldrene dine blir aldri det samme igjen..
Til Toppen Go down
SpartanKiller4

SpartanKiller4


Antall Innlegg : 60
Kudos : 3
Join date : 27.03.2010
Age : 30
Bosted : Vestby

Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 28, 2010 9:43 am

Startet med at det gikk utover -Julebrus sin gaming.. Det er billig å bo hjemme da Smile
Til Toppen Go down
PsychoMt




Antall Innlegg : 25
Kudos : 1
Join date : 15.04.2010
Age : 29
Bosted : Nordland, Beiarn

Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeFre Mai 07, 2010 1:18 am

JuleBrus- skrev:
Lol, er du bortskjemt eller? Må jo gjøre noe for å tjene inn penger til polentur!

får bare lov til å spille i helgene ja Sad Men jeg er jo på litt i hverdag og da Twisted Evil


Nårti ska du på poltur ? Smile
Til Toppen Go down
JuleBrus-
Admin
Admin
JuleBrus-


Antall Innlegg : 462
Kudos : 11
Join date : 15.03.2010
Age : 28
Bosted : Oslo

Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mai 09, 2010 9:14 am

etter sommeren
Til Toppen Go down
https://aim4fame.norwegianforum.net
JuleBrus-
Admin
Admin
JuleBrus-


Antall Innlegg : 462
Kudos : 11
Join date : 15.03.2010
Age : 28
Bosted : Oslo

Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitimeTor Mai 20, 2010 10:11 pm

Bump, når passer det?

Jeg kan jo som sagt ikke stille på den Sad

Men nå har vi jo fått en ny co-leader og forhåpentlig vis en til, så da kan de styre treningen.
Til Toppen Go down
https://aim4fame.norwegianforum.net
Sponsored content





Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING   Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING - Page 2 I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Trening på hverdager - DISKUSJON OG AVSTEMNING
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Trening på søndag

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Aim 4 Fame :: Internt for clanen :: Kampdager-
Gå Til: