Aim 4 Fame
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


NEDLAGT
 
IndeksPortalGalleryLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn
Treningen er flyttet til klokka 6/Seks på søndag!

 

 PwnzoooR's Søknad

Go down 
AvInnlegg
PwnzoooR
Gjest




PwnzoooR's Søknad Empty
PosteTema: PwnzoooR's Søknad   PwnzoooR's Søknad I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 4:13 am

Hei =)!


Siden det nå er sommerferie, så vil det nok bli kos med cod, men vil da være med i et klan, så dette er min søknad til dere. Håper dere godtar meg.

Navn: Ahmed

Alder: 15 (fyller 16 i løpet av sommeren)

Søker til lag: Xtreme Norwegians

Bosted: Oslo =)

PSN: PwnzoooR

MSN: Outlawer@live.no

Klanerfaringer: Har da ikke vært med i noen offisielle klaner, men bare venne klaner. Men jeg vet hvordan en klan match funger, jeg har også vært med i en.

Dine egenskaper som medlem: Jeg kan gi tips om bruk av våpen, lære vekk f. eks Quick scope osv. Vise nye taktikker på forskjellige baner. Liker å møte nye personer, og liker og sammarbeide!

Ekstra egenskaper: Jeg har headset, dette vil da gjøre det enklere for meg å sammarbeide med klanen. Jeg spiller ca 5-6 timer hverdag( når jeg ikke har noe annet å gjøre) Så dere kan forvente at jeg er på minst 3-4 timer hverdag. Har også stimulus package.

Hobby : Fotball og Basketball Very Happy

Favoritt game mode's: Domination - Demolition - Search & Destroy. Jeg pleier å spille på de andre typene også, men disse er de jeg pleier å spille mest av. Jeg spiller mest offensiv når jeg spiller Domination... Man kan si at laget jeg er med i avgjør hvordan jeg spiller . Samme med Demolition. S & D - så pleier jeg og rushe noen ganger.

INGAME INFO

Rank og Prestige: Lvl 18 - Prestige 7 tenk å ta en pause, dvs av å ranke meg oppover
Kill Death ratio: 1.27 - Stadige forandringer
Score-rank: 1153175
Ingame tid: 10d - 10h - 46m
Favoritt våpen: Scar H - Silencer. Intervention - FMJ. ACR - Silencer/Holographic. Våpenene baserer seg på hvilken bane jeg spiller på.
Favoritt map: Rundown - Karachi - Highrise.

Det var det. Jeg beklager for skriveleif osv. Hvis du lurer på noe send meg en melding på PSN ellr en e-mail.

Håper på et positivt svar Smile

Mvh
PwnzoooR
Til Toppen Go down
PSN: adras_nor
Spammer
Spammer
PSN: adras_nor


Antall Innlegg : 229
Kudos : 1
Join date : 24.03.2010
Age : 26
Bosted : Bergen

PwnzoooR's Søknad Empty
PosteTema: Re: PwnzoooR's Søknad   PwnzoooR's Søknad I_icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:25 am

du skulle gjerne fått tryout, men klanen er lagt ned
Til Toppen Go down
http://redtube.com
 
PwnzoooR's Søknad
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Andreaswa1995s Søknad
» Krantsern sin SØKNAD
» fill96 - Søknad
» Søknad - CowAttacker
» Søknad fra IamVeteran!:D:D

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Aim 4 Fame :: Innmelding :: Søknader til clanen-
Gå Til: