Aim 4 Fame
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


NEDLAGT
 
IndeksPortalGalleryLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn
Treningen er flyttet til klokka 6/Seks på søndag!

 

 Noe må gjøres! Raskt!!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
SpartanKiller4

SpartanKiller4


Antall Innlegg : 60
Kudos : 3
Join date : 27.03.2010
Age : 31
Bosted : Vestby

Noe må gjøres! Raskt!! Empty
PosteTema: Noe må gjøres! Raskt!!   Noe må gjøres! Raskt!! I_icon_minitimeLør Jun 05, 2010 6:34 pm

Klanen står med tauet rundt halsen. Det er bare et spørsmål om tid... derfor må vi gjore noe.. RASKT! Vi må bli mer organisert, seriøse, og vi må begynne å rekruttere igjen. Det er alt for mange som har leavet pga dårlig komunikasjon og det at vi er stuck!

Har hatt noen gode stunder her i klanen men hvis vi blir på det stadiet her så har jeg ikke noe valg enn å leave jeg å. Jeg stemmer for en ny start. Vi beholder navnet, rensker forumet for skjit, tar inn fler folk som faktisk kan mw2, ikke at folk her er dårlige men tror ikke jeg er den eneste som hadde irritert meg over en som ikke vet hva meninga med domination er...
Til Toppen Go down
PSN: adras_nor
Spammer
Spammer
PSN: adras_nor


Antall Innlegg : 229
Kudos : 1
Join date : 24.03.2010
Age : 26
Bosted : Bergen

Noe må gjøres! Raskt!! Empty
PosteTema: Re: Noe må gjøres! Raskt!!   Noe må gjøres! Raskt!! I_icon_minitimeLør Jun 05, 2010 11:55 pm

SpartanKiller4 skrev:
Klanen står med tauet rundt halsen. Det er bare et spørsmål om tid... derfor må vi gjore noe.. RASKT! Vi må bli mer organisert, seriøse, og vi må begynne å rekruttere igjen. Det er alt for mange som har leavet pga dårlig komunikasjon og det at vi er stuck!

Har hatt noen gode stunder her i klanen men hvis vi blir på det stadiet her så har jeg ikke noe valg enn å leave jeg å. Jeg stemmer for en ny start. Vi beholder navnet, rensker forumet for skjit, tar inn fler folk som faktisk kan mw2, ikke at folk her er dårlige men tror ikke jeg er den eneste som hadde irritert meg over en som ikke vet hva meninga med domination er...

Hvem som ikke vet det
Til Toppen Go down
http://redtube.com
 
Noe må gjøres! Raskt!!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Aim 4 Fame :: Generelt :: VIKTIG - Må Leses-
Gå Til: